Reklamácie a vrátenie tovaru

reklamacia-vratenie-tovaru-ako-pri-pripadnej-reklamacii-postupovat

Ďakujeme vám za prejavenú dôveru a nákup v našom e-shope.

Vážime si každého zákazníka a naším hlavným cieľom je nielen ponúknuť kvalitné produkty, ale aj zabezpečiť maximálnu spokojnosť s celkovým nákupným procesom.

Uvedomujeme si, že nie vždy všetko prebehne úplne hladko, a preto k vám pristupujeme s pochopením a snahou nájsť to najlepšie riešenie.

Nakupovanie u nás by pre vás malo byť príjemným zážitkom bez akýchkoľvek obáv.

Kedy môžete tovar vrátiť alebo oznámiť reklamáciu?

V prípade akýchkoľvek problémov či už s kvalitou tovaru, jeho funkčnosťou alebo čímkoľvek iným, sme pripravení vám pomôcť a situáciu čo najrýchlejšie a najvhodnejším spôsobom vyriešiť.

  • Nie ste spokojní s tovarom, ktorý ste si u nás zakúpili?
  • Bol vám dopravcom doručený poškodený tovar?
  • Dostali ste nekompletnú objednávku?
  • Bol vám doručený omylom iný tovar?

Nech už je dôvod reklamácie a vrátenia akýkoľvek, sme tu pre vás

  • Ak chcete tovar z akéhokoľvek dôvodu vrátiť, môžete tak v zmysle obchodných podmienok urobiť do 30 dní od zakúpenia. Tovar musí byť nepoškodený a v originálnom balení.
  • Pokiaľ sa na tovare, ktorý ste si u nás zakúpili vyskytla nejaká skrytá vada, môžete ho reklamovať do 2 rokov od zakúpenia.

problem-s-dorucenim-zasielky-ukutilov

Ako teda postupovať?

Pokiaľ ste narazili na problém s tovarom, postupujte podľa nasledujúcich krokov:

  • Reklamačný formulár na odstúpenie od zmluvy
  • Vyplňte a pošlite formulár - budeme radi, ak uvediete aj dôvod vrátenia, aby sme vedeli, čo máme ďalej zlepšiť.
  • Formulár vložte do balíka, ktorý bude obsahovať kompletný vrátený tovar. Zásielka by mala byť zabalená tak, aby obal bol dostatočný na to, aby nedošlo k poškodeniu výrobku počas prepravy.
  • Odošlite ho na našu adresu tradičným spôsobom, samozrejme bez dobierky. 🙂 Zásielky s dobierkou nemôžeme akceptovať.

Odporúčame vám najprv nás kontaktovať telefonicky a opísať váš problém. Často sa stáva, že to, čo sa javí ako vada, môže byť v skutočnosti bežná vlastnosť produktu. Prostredníctvom priamej komunikácie vieme nájsť riešenie rýchlejšie a efektívnejšie.